Politica de retur

Vrem să fiți foarte mulțumit de achiziția dvs. de la Naturecan Ltd.

Dacă aveți probleme, vă rugăm să luați legătura, astfel încât să putem lucra cu dvs. pentru a o corecta. Puteți citi politica noastră privind cookie-urile aici.

CE ARTICOLE POATE FI RETURNATE?

Articole nedorite - oferim o garanție de 14 zile pentru orice articole returnate nefolosite și în starea și ambalajul original.

Articole deteriorate - toate articolele deteriorate raportate în termen de 5 zile de la primire pot fi returnate pentru o rambursare sau înlocuire completă.

CUM RETURN UN ARTICOL?

Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și vă vom informa cu privire la următorii pași.

Adresa noastră de returnare poate diferi pentru unele articole, așa că vă rugăm să ne contactați înainte de a ne trimite înapoi orice produs.

Există vreo taxă pentru returnări?

Sunteți responsabil pentru orice taxe de expediere de returnare dacă articolul nu este deteriorat.

Articolele deteriorate sunt returnate gratuit și vi se vor furniza detalii după ce ne-ați contactat.

CÂT CÂND ÎNCÂND VĂ OBȚIN RÂMBĂTAREA MEA?

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat.

Rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat metodei de plată inițiale în termen de 3-5 zile lucrătoare.